همه آنچه باید درباره تستر عطر و ادکلن و خرید آن بدانید

تستر عطر و ادکلن
تعداد بازدید:819

حتما تا به حال دربارۀ انواع تستر عطر و ادکلن شنیده اید و یا گاهی به جای عطر اصل برای کاهش هزینه ها سمپل و تستر آن را خریده اید. اما این سمپل عطر که در حال رشد و محبوبیت بی بدیل در بازار است، چه محصولیست و چرا قیمت پایین تری نسبت به نمونه های واقعی دارد؟ آیا بوس تستر عطر با نمونه اصلی فرق دارد یا خیر؟ برای پاسخ به تمام این سوالات در ادامه با ما همراه باشید.

آیا وقت خواندن مقاله را ندارید؟
می توانید به راحتی پادکست این مقاله را گوش دهید.

تستر عطر و ادکلن

تستر عطر چیست؟ 

در گام اول باید درباره تستر عطر و ادکلن صحبت کرده و ببینیم این محصول چیست و برای چه تولید می شود؟ خوب است بدانید که شرکت های مشهور و معروف عطر سازی همگی در هنگام لانچ کردن یا همان عرضه به بازار در ازای هر 12 عطر اصل، تسترها و آفر هایی که جنبه تبلیغ برندشان را دارد نیز عرضه می کنند. معمولا روی جعبه و شیشه تستر ادکلن اصل می توانید عبارت انگلیسی Tester- not for sale را بخوانید. جالب است بدانید که این تسترها برای فروش نبوده و تنها جنبه تبلیغاتی دارند، به همین دلیل در جعبه های اصل عرضه نشده و معمولا درون کارتن سفید ساده در کنار عطرهای اصل برای تبلیغات از سوی کمپانی اصلی وارد بازار می شوند.

این محصول کاملا رایگان در اختیار فروشگاه های عطر قرار گرفته و همانطور که از نامش پیداست برای معرفی به مشتری عرضه می شود، تا همه بتوانند با خیال راحت سمپل ها و تسترهای عطر و ادکلن را استشمام کرده و بعد نسبت به خرید محصول اورجینال اقدام کنند.

اینجا کلیک کن و بخون:
معرفی بهترین برند های سازنده ادکلن

تستر عطر و ادکلن

ترکیبات تستر عطر و ادکلن

اما برای بسیاری از مصرف کنندگان این سوال پیش می آید که این تسترها چه فرقی با محصول واقعی دارند و آیا می توانند همان ماندگاری را حفظ کنند یا خیر؟

خوب است بدانید که ترکیبات تستر عطر و ادکلن هیچ تفاوتی با نمونۀ اصلی ندارد و به دلیل اینکه نماینده معرفی محصول واقعی است با همان ترکیبات عطر اصلی عرضه می شود. در حال حاضر آمار فروش تستر ادکلن و عطر در کشورهای اروپای شرقی و تعدادی از کشورهای خاورمیانه ترند شده و بسیاری از این تسترها به فروش می رسد.

آیا تستر عطر و ادکلن تقلبی هم تولید می شود؟

اما یکی از سوال های مهمی که این روزها بسیاری می پرسند درباره تستر عطر اصل است و اینکه آیا همین تسترهای معرفی محصول نمونه تقلبی دارند یا خیر؟ متاسفانه در حال حاضر تعداد زیادی تستر ادکلن و عطر تقلبی مدت هاست که تولید شده و در بازار به فروش می رسد. از سوی دیگر کشورهایی همچون ترکیه و امارات نیز در این زمینه بیزینسی راه اندازی کرده و با تولید نمونه های تقلبی حسابی بازار را فرا گرفته اند. در حال حاضر نیز در بسیاری از فروشگاه ها علاوه بر تستر عطر و ادکلن اصل نمونه های تقلبی نیز به فروش می رسد و مردم نیز این تسترها را با خیال راحت خریداری می کنند.

فرق تستر اصلی و تقلبی را چطور بفهمیم

همیشه بخاطر داشته باشید که تستر تقلبی ویژگی های بسیار بی کیفیتی دارد که هیچ گاه نمی تواند به عنوان سمپل محصول با کیفیت کمپانی های مشهور وارد بازار شود. از جمله این ویژگی ها می توان به شیشه های بی کیفیت، نداشتن نوشتۀ not for sale، اسانس و رایحه بدون کیفیت، شیشه های عطر بدون درب، اشاره کرد. در نتیجه شما به راحتی و با توجه کردن به این موارد می توانید تستر اصل و تقلبی را از هم تشخیص دهید.

اینجا کلیک کن و بخون:
معرفی بهترین برند های سازنده ادکلن

تستر عطر و ادکلن

قیمت تستر چقدر پایین تر از ادکلن اصل است؟

همیشه به این مهم توجه داشته باشید که علی رغم فروش غیرقانونی تسترها در برخی کشورها، این محصولات نباید قیمت خیلی پرتی داشته باشند و تنها بین 10 تا 20% پایین تر از قیمت محصولات اصلی شما می توانید تستر اصل را خریداری کنید. به این مهم توجه داشته باشید که تسترهای فوق العاده ارزان بدون شک تقلبی بوده و شاید حتی محل پر شدن شیشه های آن ها معلوم نباشد. برای همین مهم و رعایت بهداشت بهتر است هرگز از این محصولات استفاده نکنید.

سمپل عطر چیست؟ 

در انتهای بحت تستر عطر و ادکلن نیز لازم است کمی درباره اشانتیون ها و سمپل ها بدانید تا سودجویان بازار با فروش سمپل ها به جای تستر عطر و ادکلن نتوانند از شما کلاهبرداری کنند.

سمپل ها و اشانتیون ها با تستر عطر و ادکلن فرق دارند. تستر ها در همان اندازه عطر اصلی و برای استفاده های تبلیغاتی فروشگاه ها عرضه می شوند ولی اشانتیون ها کاملا داستانی متفاوت داشته و در اندازه های بسیار کوچک برای هدیه های رایگان تهیه شده اند که فروش آن ها غیر قانونی بوده و به قدری کوچک هستند که خرید آن ها منطقی هم به نظر نمی رسد. به همین منظور وقتی شما از یک برند مشهور خرید کنید، اگر عطر جدیدی را به تازگی تولید کرده باشد، سمپلی بسیار کوچک را برای معرفی محصول همراه با دیگر خرید ها برای شما ارسال خواهد کرد. این روش یکی از قدیمی ترین متدهای مارکتینگ و بازاریابی است.

اینجا کلیک کن و بخون:
معرفی بهترین برند های سازنده ادکلن

تستر عطر و ادکلن

آیا تستر ارزش هزینه کردن دارد؟

بسیاری این سوال را می پرسند که آیا خرید تسترهای مختلف ارزش دارد و می توان به جای خرید محصول واقعی سمپل های آن را خرید؟

این مهم کاملا بستگی به سلیقه خودتان دارد. در صورتی که از علاقمندان به عطرهای گران قیمت هستید و همیشه می خواهید بهترین محصولات را استفاده کنید با توجه به نرخ ارز در بازار فعلی استفاده از تستر عطر و ادکلن ارزش دارد. شما با هزینه کردن برای یک تستر اصل می توانید از همان رایحه و بوی عطر مورد علاقه تان بهره مند شده و هزینه کمتری هم بپردازید. در این میان تنها نکته مهم توجه به خرید تستر اصل و محصول با کیفیت است. بهتر است تسترها را با کد محصول از فروشنده بخواهید و بعد خرید کنید.

همچنین اگر می خواهید محصول مورد نظر را به صورت اینترنتی خرید کنید، پیشنهاد ما به شما خرید از وبسایت های معتبری است که به اصل بودن محصول اطمینان داشته و بتوانید با خیال راحت خرید کنید. به این ترتیب هم عطر مورد علاقه خود را خریدید و هم تا حدی هزینه های نامربوط را کاهش داده اید.

امیدواریم در این زمینه به خوبی شما را راهنمایی کرده باشیم، تا با خیال راحت بتوانید نسبت به خرید عطر و ادکلن مورد نظرتان اقدام نمایید.

تستر عطر و ادکلن

 

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید مورد حذف شده. لغو
  • هیچ محصولی در سبدخرید نیست.

دسته بندی محصولات

با کد تخفیف زیر در اولین خرید خود بدون محدودیت از 10% تخفیف بهره مند شوید
One1@s
همین امروز به جمع هزاران مشتری وفادار ناب و تک بپیوندید
FREE TRIAL
دریافت کد تخفیف های بیشتر
مخصوص
پیشنهاد های
بیش از 50 درصد تخفیف
روز مادر مبارک
پایان فروش در تاریخ
حالا بخر